polski Internet, rynek reklamy, e-commerce, to co mnie otacza, co inspiruje, co irytuje, co napędza mnie i świat wokoło
Kategorie: Wszystkie | Polecamy | Przemyślenia | Reklamy | Różne | Wiersze | oSobie
RSS
poniedziałek, 30 stycznia 2006
Reklamy Mumio dla Plusa
Kiedyś zebrałem reklamy zrobione przez Mumio.
Siedziało to na serwerze znajomego, ale trudno było mi się angażować w rozsyłanie linków do tego, dlatego wrzuciłem to do serwisu Putfile - miłego oglądania.

PS. Postaram się wrzucić tam więcej zbiorów :)
11:00, jacek.jankowski , Reklamy
Link Komentarze (4) »
środa, 25 stycznia 2006
60% w Europie, ciekawe ile w Polsce
Europejska telewizja cyfrowa w natarciu

Do 2010 roku ponad 60 proc. gospodarstw domowych w Europie będzie dysponować sprzętem do odbioru telewizji cyfrowej (DTV) - wynika z badań międzynarodowej firmy konsultingowej Booz Allen Hamilton. Zdaniem analityków firmy specjalizującej się w usługach dla rynków telekomunikacji i technologii informatycznych w ciągu najbliższych pięciu lat DTV zastąpi Internet szerokopasmowy. Prognozy dla rynku telewizji cyfrowej zakładają w tym okresie inwestycje wysokości 100 mld euro i utworzenie 100 tys. nowych miejsc pracy. Najbardziej konkurencyjne staną się duże firmy, oferujące użytkownikom usługę tzw. triple play - telewizję, Internet i telefon komórkowy. Największe szanse mają więc operatorzy telekomunikacyjni. W zależności od kraju obroty wiodących firm na tym rynku przekraczają co najmniej siedmiokrotnie łączne obroty operatorów telewizji kablowej.


dane pochodzą z http://www.press.pl/newsy/pokaz.php?id=4748
12:37, jacek.jankowski , Różne
Link Dodaj komentarz »
Fenomen Faktów Chucks Norrisa
Ostatnio po sieci krążą "Fakty" z życia Chucka Norrisa.

Fenomen niesamowity, piszą o nim m.in. gazeta.pl; joemonster.org; można nawet to zobaczyć w
TVN24

Ciekawe kto to wymyślił?



11:22, jacek.jankowski , Reklamy
Link Komentarze (5) »
wtorek, 24 stycznia 2006
Udawała mężczyznę dla książki

Niezły artykuł na gazeta.pl - czekam na tłumaczenie tej książki.
Aż zacytuje w całości :


Brytyjska pisarka przez 18 miesięcy udawała mężczyznę, aby lepiej poznać przeciwną płeć. Rezultatem tej próby jest książka "Self-Made Man", która właśnie ukazała się na brytyjskim rynku.
W męskim przebraniu, z doklejonym zarostem, Norah Vincent podjęła pracę jako sprzedawca, zaciągnęła się do męskiej drużyny bowlingowej i chodziła na randki z kobietami - czytamy w gazecie "China Daily".Jako "Ned" kobieta doszła do wniosku, że życie mężczyzn nie jest łatwe. Panowie zmagają się z agresją i stereotypami, a poza tym muszą powściągać emocje. "Cieszę się i jestem bardzo duma z tego, że jestem kobietą" - podsumowała autorka.Jej koledzy nie stronili od seksistowskich komentarzy, dyskutowali w niewybredny sposób o kobiecej anatomii, a także chodzili do klubów ze striptizem. Vincent była zszokowana kobietami, z którymi się spotykała. "Potrafiły mówić godzinami o nieistotnych szczegółach ze swojego życia. Słuchanie ich było straszne" - powiedziała pisarka.
W swojej książce autorka apeluje do mężczyzn, aby się wyzwolili ze swoich tradycyjnych ról i bardziej wyrażali siebie.

więcej na :
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,60935,3127358.html


16:54, jacek.jankowski , Przemyślenia
Link Dodaj komentarz »
Megapanel PBI/Gemius
Mamy kolejne wyniki Magapanelu PBI/Gemius
Cały czas jets to dla mnie niemiarodajne, bo jak porównac np. takie allegro - gdzie ludzie nakręcają wzajemnie oglądalnośc poprzez aukcje z wikipedia, gdzie szukamy wiedzy na różne tematy.

Nie można tego jakoś rozdzielić?

Kolejne - taki onet a google.
Na onecie mamy masę różnych serwisów (czyli można sobie poczytać) a co ma google - tylko (a może aż) szukanie.

Więc jak tu porównywac jakość takiego odbioru?


Do tego dochodzi ilość odsłon - masssakra. Każdy serwis gdzie, aby cokolwiek zobaczyć, musisz przejść na kolejną stronę (czyli mamy kolejną odsłonę) nabija sobie oglądalność.
Dobrze, że przynajmniej w serwisach gdzie można sobie cos poczytać teksty nie sa podzielone na strony w kilkoma linijkami tekstu.

trzy linijki (czytaj dalej) (sztiiiing - odsłona zaliczona)
2 strona - trzy linijki tekstu (czytaj dalej)
(sztiiiing - odsłona zaliczona)


Wiadomo, że i tak jesli chodzi o odsłony na głowę bije te wyniki przemysł porno.




10:24, jacek.jankowski , Przemyślenia
Link Dodaj komentarz »
Ranking marek
Jestem po lekturze rankingu marek, jak dla mnie trochę bez sensu.
Globalnie wygrywa Google - ale chyba tylko dlatego, że najwięcej głosów zebrano w USA.

Dla porównania top marki w rejonach:
Azja - Pacyfik : Sony (30%); Toyota (26%); Samsung (24%)
Ameryka Południowa : Corona (28%); Bacardi (24%); moviestar (19%)
Europa : Nokia (23%); Ikea (21%); Skype (18%)
USA i Kanada : Apple (44%); Google (34%); Starbucks (17%)

No i podsumowanie :
Google; Apple; Skype; Starbucks; Ikea; Nokia; Yahoo!; Firefox; eBay; Sony

Czyli w pierwszej 10-tce jest 0 (złownie zero) topowych marek z Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Południowej, 2 marki z Europy i 3 z USA i Kanady.


Ciakawe co na to Chińczycy i Latynosi ?:)




10:11, jacek.jankowski , Przemyślenia
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 23 stycznia 2006
Udowodnienie
Moja ulubiona anegdotka uczelniana :)
(jest też na forum Pięknych Oczu)


Dr. Schlambaugh, wykładowca na wydziale chemicznym uniwersytetu kalifornijskiego znany jest z zadawania pytań na egzaminach w rodzaju: "Czemu samoloty latają?".


W maju kilka lat temu, egzamin z termodynamiki zawierał takie oto pytanie: "Czy piekło jest egzotermiczne, czy endotermiczne? Potwierdź swój wywód dowodem". Większość studentów oparła dowody na poparcie swych tez na prawach przemian gazowych Boyle'a - Mariotte'a lub innych. Jeden student natomiast napisał, co poniżej:

"Po pierwsze musimy założyć, że jeżeli dusze istnieją, muszą posiadać pewna masę. Jeśli maja masę, to jeden mol dusz także posiada masę. W takim razie, w jakim tempie dusze trafiają do piekła i w jakim je opuszczają? Myślę że możemy spokojnie założyć, ze jeśli dusza trafia do piekła, to już go nie opuszcza. Dlatego też, wymiana dusz z piekłem zachodzi tylko w jednym kierunku. Jeśli chodzi o dusze trafiające do piekła, przyjrzyjmy się rożnym religiom, istniejącym w dzisiejszym świecie. Niektóre religie mówią, że jeśli nie jesteś ich wyznawca, trafisz do piekła. Skoro jest więcej niż jedna taka religia, a ludzie nie należą do więcej niż jednej, możemy wnioskować, że wszyscy ludzie i wszystkie dusze trafiają do piekła.
Na podstawie danych o śmiertelności i przyroście populacji, możemy spodziewać się wykładniczego wzrostu liczby dusz w piekle.
Przyjrzyjmy się więc zmianie objętości piekła. Z prawa Boyle'a wynika, że aby w piekle temperatura i ciśnienie utrzymały się na stałym poziomie, stosunek masy dusz do ich objętości musi być stały.

Pkt.1 Wiec, jeśli piekło rozszerza się wolniej niż dusze przybywają do piekła, wtedy temperatura będzie rosnąc, aż wszystko rozerwie się w diabły.

Pkt.2 Oczywiście, jeśli piekło rozszerza się szybciej niż przyrasta liczba dusz, wtedy temperatura i ciśnienie spadną tak drastycznie, że całe piekło zamarznie.

Wiec jak to jest? Jeśli zaakceptujemy postulat (podany mi przez Teresę Banyan na pierwszym roku), że "Prędzej piekło zamarznie niż się z Tobą prześpię", i biorąc pod uwagę, że wciąż nie udało mi się nawiązać z nią bardziej intymnych kontaktów, wtedy Pkt.2 nie może być poprawny - piekło jest egzotermiczne".

Ten student jako jedyny dostał piątkę.
13:12, jacek.jankowski , Różne
Link Dodaj komentarz »
piątek, 20 stycznia 2006
Trochę Koreańszczyzny :)
http://www.dipnjoy.com/
http://www.pineblue.co.kr/
http://www.zakins.co.kr/



14:05, jacek.jankowski , Polecamy
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 19 stycznia 2006
Przyjaciele / Friends
Mała wymiana linków :)

Jeśli chcesz, żeby link do twojego bloga tam się znalazł, wyślij mi info.
W zamian za umieszczenie linka do mnie, dodam link do Ciebie :)

Prawda, że proste?

10:07, jacek.jankowski , Różne
Link Komentarze (1) »
Kilka fajnych webów (1.0)
Godne polecenia :

http://www.antoineetmanuel.com/
http://www.evasolo.dk/
http://www.wyslijwiadomosc.pl




09:32, jacek.jankowski , Polecamy
Link Dodaj komentarz »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 8
Google
Web gumik.blox.pl

Kreatywna Rodzina